Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с температурата 156ца ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега, не се плаши. Много сме така. Просто термостата не отваря плавно, а рязко и се получава този ефект.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от miroo Покажи съобщение
      а.кора под двигателя имаш ли?
      Да колега имам

      Comment


      • #18
        Абе вижте, сега зимата е по-тегаво. На мен при -14, за 20 минути едвам ми стига стрелката до чертичката между 50 и 90...както разбрахме, вече - 80 градуса. и После като пусна парното и пада малко под тази чертичка. 65-70. На градско, при много тръгване и спиране стига 85-90 и после, ако я карам примерно на околовръстното пак пада на междинната черта. 90 не може да държи.
        Има и друг момент. Важно е при тежки студове да НЕ СЕ пуска веднага парното, а да се остави колата да загрее поне до 50-60 градуса и после да се пусне парното. 156-а е добре уплътнена и не е фатално, ако 10-тина минути се кара без парно.
        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

        ВАЗ 21079 1990 г.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
          Има и друг момент. Важно е при тежки студове да НЕ СЕ пуска веднага парното, а да се остави колата да загрее поне до 50-60 градуса и после да се пусне парното. 156-а е добре уплътнена и не е фатално, ако 10-тина минути се кара без парно.
          Че то на позиция АУТО климатроника пуска вентилатора на 40-50*С. Ако не са изпотени стъклата винаги така я държа. И лято и зима.
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
            Че то на позиция АУТО климатроника пуска вентилатора на 40-50*С. Ако не са изпотени стъклата винаги така я държа. И лято и зима.
            Ако ти работи подгряването си ОК много бързо и пуска вентилатора на 20 градуса на антифриза (май толкова беше)
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ако ти работи подгряването си ОК много бързо и пуска вентилатора на 20 градуса на антифриза (май толкова беше)
              Не е 20, мисля че беше 40, но ме мързи да ровя в менюала.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                Че то на позиция АУТО климатроника пуска вентилатора на 40-50*С. Ако не са изпотени стъклата винаги така я държа. И лято и зима.
                Колега, аз говоря за кръговете. Климатроника автоматично отваря малкия кръг при 35 градуса на водата, а това не е добре. Забелязал съм, че ако се пусне климатроника, водата не загрява толкова бързо, защото се отваря големия кръг. А ако стои затворен, загрява по-бързо и хем е нормална температурата на двигателя, по -бързо, хем топлото в купето си е топло.
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                  Колега, аз говоря за кръговете. Климатроника автоматично отваря малкия кръг при 35 градуса на водата, а това не е добре. Забелязал съм, че ако се пусне климатроника, водата не загрява толкова бързо, защото се отваря големия кръг. А ако стои затворен, загрява по-бързо и хем е нормална температурата на двигателя, по -бързо, хем топлото в купето си е топло.
                  Няма такъв филм.
                  Малкият кръг си е отворен постоянно, а големия се отваря от термостата, при достигане на работна температура.
                  Климатроникът е непричом.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Няма такъв филм.
                    Малкият кръг си е отворен постоянно, а големия се отваря от термостата, при достигане на работна температура.
                    Климатроникът е непричом.
                    Извинявам се за неточността. Говоря, за това, че се отваря и радиаторчето в купето, което също е вид кръг, който допълнително охлажда двигателя.
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • #25
                      Ако трябва да сме най - точни, отваря се клапата която позволява през въпросното радиаторче да преминава въздух и да отнема от топлината му, водата и зиме и лете и на пуснат и на спрян климатик си циркулира постоянно през него......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X